Szukaj
Infolinia 600293922
Menu Menu
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje

Formularz Reklamacji Towarów
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
1. Wymiana towaru na nowy
2. Nieodpłatna naprawa towaru
3. Obniżenie ceny towaru o kwotę ...
4. Odstępuję od umowy i zwrot ceny towaru na konto ...

Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości kartonu w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem przysługuje Państwu prawo do reklamacji. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy ( sklep@e-interiorlamps.com ) lub telefoniczny (+48 600 293 922).

REKLAMACJA Z POWODU USZKODZENIA PRZESYŁKI

Zasady postępowania w przypadku uszkodzonej przesyłki:

1. Spisz z kurierem protokół szkody w dniu doręczenia paczki i przyślij  nam jego skan w ciągu 3 dni (dotrzymanie tych terminów jest warunkiem uznania reklamacji).

Protokół należy spisać w momencie doręczenia paczki!
Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej w dniu doręczenia paczki i poproś o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. (Uwaga! Kurier może przyjechać w ciągu 7 dni, ale telefoniczne zgłoszenie szkody musi być dokonane w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!)
Numer telefonu do firmy kurierskiej DPD: 801 400 373 czynny do godziny 20.

W protokole dokładnie opisz szkodę jaka powstała w wyniku transportu.

Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji!
Na jego podstawie wykonujemy ponowną wysyłkę a firma e-interiorlamps.com dochodzi roszczeń odszkodowania od firmy kurierskiej.

2. Zwracaną lampę zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. 

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl