- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości kartonu w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem przysługuje Państwu prawo do reklamacji. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy ( sklep@e-interiorlamps.com ) lub telefoniczny (+48 600 293 922).
REKLAMACJA Z POWODU USZKODZENIA PRZESYŁKI
Zasady postępowania w przypadku uszkodzonej przesyłki:
1. Spisz z kurierem protokół szkody w dniu doręczenia paczki i przyślij nam jego skan w ciągu 3 dni (dotrzymanie tych terminów jest warunkiem uznania reklamacji).
Protokół należy spisać w momencie doręczenia paczki!
Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej w dniu doręczenia paczki i poproś o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. (Uwaga! Kurier może przyjechać w ciągu 7 dni, ale telefoniczne zgłoszenie szkody musi być dokonane w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!)
Numer telefonu do firmy kurierskiej DPD: 801 400 373 czynny do godziny 20.
W protokole dokładnie opisz szkodę jaka powstała w wyniku transportu.
Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji!
Na jego podstawie wykonujemy ponowną wysyłkę a firma e-interiorlamps.com dochodzi roszczeń odszkodowania od firmy kurierskiej.
2. Zwracaną lampę zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie.
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności